نشست بررسی سیر شعر انقلاب در گیلان برگزار می شود
کد خبر: 3951291
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

نشست بررسی سیر شعر انقلاب در گیلان برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از برگزاری نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در استان با نگاه به کتاب «از زمزمه تا فریاد» به صورت مجازی خبر داد.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه ‌های عمومی استان گیلان، در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در استان خبر داد و اظهار کرد: این نشست همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با تحلیل کتاب «از زمزمه تا فریاد» برگزار و درخصوص ویژگی های انقلاب اسلامی ایران بحث و تبادل نظر می‌شود.

وی افزود: در این برنامه فرهنگی که امروز، 14 بهمن  ساعت 10 صبح به میزبانی کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) رشت برگزار می شود، فرامرز محمدی پور، از شعرا و پژوهشگران مطرح گیلان در حوزه انقلاب و دفاع مقدس به واکاوی وقایع انقلاب خواهد پرداخت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان بیان کرد: این نشست فرهنگی ویژه که با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و محفل ادبی معین برگزار می شود به صورت زنده از طریق صفحه مجازی اسکای روم این اداره کل به نشانی «http://skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl» نیز در دسترس علاقه‌مندان به حوزه انقلاب اسلامی و دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام
captcha